Prekių garantija


Kas yra prekių garantija?

Prekių garantija reiškia, kad galiojant prekės garantiniam terminui ir atsiradus brokui ar gedimui, kuris akivaizdžiai atsirado dėl gamintojo kaltės, mes įsipareigojame pakeisti Jūsų prekę kita tokia pačia ar analogiška preke. 


Kokia taikoma garantija sefosvajone.lt taikomoms prekėms?

Visoms e-parduotuvėje parduodamoms prekėms taikoma Lietuvos Respublikos teisės aktų numatoma 24 mėnesių garantija. Tam tikrais atvejais (pvz., elektronikos prekėms) gali būti taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.


Kuo skiriasi prekių garantinis terminas ir prekių grąžinimo terminas?

  • Prekių gražinimo terminas taikomas tais atvejais, kai prekę norite grąžinti, nes ji Jums nepatiko (pvz., nederėjo prie interjero) arba Jūs iškart gavote brokuotą ar netinkamą prekę - tokiu atveju informuoti mus ir grąžinti įsigytas prekes turite per 14 dienų. 

  • Tuo tarpu prekių garantinis terminas užtikrina, kad 24 naudojimosi mėnesių laikotarpyje atsiradus gamintojo brokui ar gedimui, Jūs galite kreiptis į mus dėl gedimų pašalinimo arba prekės pakeitimo tokia pačia / analogiška preke. 


Kada netaikoma prekės garantija?

Prekės garantija netaikoma tais atvejais, kai prekės pažeidimas ar gedimas atsirado dėl netinkamo naudojimo ar tiesiog dėl vartotojo kaltės (pvz., Jums iš rankų iškrito stiklinis dangtis ir sudužo). Prekių naudojimo rekomendacijas rasite prekės dėžutėje, kartu su preke. Prašome laikytis šių rekomendacijų! :) 


Kaip galiu pasinaudoti prekių garantija?

Jeigu naudojate prekę ir manote, kad atsirado gamintojo įtakotas prekės gedimas ar brokas, susisiekite su mumis el. paštu info@sefosvajone.lt ir mes atsiųsime visą reikalingą informaciją. Mes galime paprašyti Jūsų atsiųsti keletą prekės broko nuotraukų tais atvejais, kai tai gali padėti sutrumpinti garantinio aptarnavimo procesą. 


Per kiek laiko įvykdomas garantinis aptarnavimas?

Visas prekės grąžinimo - apkeitimo procesas gali užtrukti nuo 7 iki 15 darbo dienų.