Specialūs pasiūlymai

Prekių grąžinimas


Ar galėsiu grąžinti prekę, jeigu ji man nepatiks?

Taip, prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos.


Kokie yra prekių grąžinimo reikalavimai?

Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistoje pakuotėje. Prekės komplektacijoje turi būti visos dalys ir detalės. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint ją apžiūrėti, nevertinami kaip esminiai išvaizdos pakeitimai.


Kaip galiu pateikti prašymą grąžinimui?

El. paštu info@sefosvajone.lt atsiųskite užklausą dėl prekių grąžinimo arba užpildytkite kontaktinę formą čia ir netrukus gausite visą tolimesnę informaciją - prekių gražinimo prašymą, kurį reikės užpildyti, adresą, kur reikia išsiųsti prekę ir kitus duomenis.


Kas apmoka prekės siuntimą atgal pardavėjui?

Jeigu prekė yra grąžinama dėl to, kad yra nekokybiška, brokuota ar sugadinta transportavimo metu (pvz., sudužęs dangtis), prekės siuntimą atgal apmoka pardavėjas. Pirkėjas, siųsdamas atgal prekę, turi pasirinkti protingą ir kainos atžvilgiu pigiausią siuntimo būdą bei pateikti pardavėjui siuntimo išlaidas įrodantį dokumentą (pvz., pašto siuntos čekį).

Visais kitais atvejais siuntimą atgal apmoka pirkėjas. 


Prekę išsiunčiau grąžinimui, kas toliau?

Gavus Jūsų grąžinamą prekę, ji bus apžiūrėta ir, jeigu prekė atitinka grąžinimo reikalavimus, informuosime Jus apie pinigų grąžinimo proceso inicijavimą.


Per kiek laiko ir kaip grąžinami pinigai?

Grąžinant prekes, pinigai grąžinami per 14 darbo dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos. Jeigu prekę apmokėjote per Paysera arba bankiniu pavedimu, pinigai grįš į tą banko sąskaitą, iš kurios apmokėjote užsakymą. Jeigu prekes apmokėjote grynaisiais kurjeriui, prekių grąžinimo prašyme būtina nurodyti banko sąskaitos, į kurią būtų galima atlikti grąžinimą, gavėją ir sąskaitos numerį.

Gavau ne tokią prekę, negu užsisakiau, ką daryti? 

Jeigu Jus pasiekė ne tokia prekė, informuokite mus el. paštu info@sefosvajone.lt arba per e-parduotuvėje esančią kontaktinę formą. 


Grąžinau prekę, ar už ją gauti lojalumo taškai liks?

Grąžinant prekę, už ją gauti lojalumo taškai anuliuojami, siekiant apsisaugoti nuo piktybiško sukčiavimo naudojantis lojalumo programos taškais. 


Turiu daugiau klausimų dėl grąžinimo:

Į visus Jums iškilusius klausimus mielai atsakys mūsų konsultantai - kviečiame užpildyti šią kontaktinę formą  arba klausti konsultanto gyvai puslapio apačioje esančiame langelyje.