Specialūs pasiūlymai

Dažniausiai užduodami klausimai


Ar prekės pristatomos visoje Lietuvoje?

Taip, prekės pristatomos kurjerių tarnyba visoje Lietuvoje, įskaitant rajonus, miestelius ir kaimus.


Kiek kainuoja pristatymas?

Šiuo metu perkant mūsų parduotuvėje pristatymas - nemokamas visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.


Per kiek laiko pristatomos prekės?

Prekių pristatymas trunka nuo 1 iki 5 darbo dienų, priklausomai nuo to ar užsakymo pateikimo metu prekė yra sandėlyje. Jeigu Jums reikalingas skubus pristatymo būdas (1-2 dienos), maloniai prašome prieš užsakant pateikti pasitairavimo  užklausą el. paštu info@sefosvajone.lt nurodant pageidaujamas prekes, pristatymo adresą ir datą, kada reikėtų pristatyti. Gavę Jūsų užklausą, mūsų darbuotojai greitai informuos Jus apie greitesnio pristatymo galimybes.


Ar pristatote prekes į Kuršių Neriją?

Prekės pristatomos ir į Kuršių Neriją, tačiau tokiam pristatymui taikomos atskiros kainos ir terminai. Jeigu Jums reikalingas pristatymas į Kuršių Neriją, maloniai prašome prieš užsakant pateikti užklausą el. paštu info@sefosvajone.lt


Ar pristatote prekes į užsienio šalis?

Taip, mes galime pristatyti prekes į ber kurią pasirinktą pasaulio šalį, tačiau šiuo atveju negalime pasiūlyti nemokamo pristatymo. Dėl užsakymo į užsienį ir pristatymo išlaidų kainos maloniai prašome susisiekti el. paštu info@sefosvajone.lt 


Kaip galiu apmokėti prekes?

Šiuo metu prekes galite apmokėti grynaisiais kurjeriui prekės pristatymo metu arba tiesioginiu bankiniu pavedimu.

Jeigu prekė man nepatiks, ar galėsiu ją grąžinti? 

Taip, jeigu Jums nepatinka gauta prekė, galite ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo dienos. Primename, kad prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje ir su visomis komplektacijoje buvusiomis dalimis. 


Kas yra lojalumo programa?

Lojalumo programa suteikia galimybę sutaupyti kiekvieną kartą apsiperkant sefosvajone.lt parduotuvėje. Pirmą kartą užsakant prekes, pagal sumokėtą sumą Jūsų kliento paskyra pasipildys lojalumo taškais, kuriuos vėliau galėsite konvertuoti į tikrus pinigus ir juos panaudoti sekančio apsipirkimo metu. 


Kodėl verta turėti kliento paskyrą?

Kliento paskyra suteikia Jums patogumo ir papildomų galimybių. Savo paskyroje Jūs galite stebėti užsakymų būsenas ir istoriją, vienu mygtuko paspaudimu pakartoti užsakymą, valdyti savo paskyros informaciją, užregistruotus adresus, pageidavimų sąrašus bei kontaktuoti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. 
Kliento paskyra taip pat yra būtina norint pasinaudoti lojalumo programos nuolaidomis, dalyvauti rekomendacijų programoje bei pasinaudoti įvairiomis papildomomis nuolaidomis ir nuolaidų kuponais, kuriomis mes nuolat apdovanojame ištikimiausius pirkėjus. 


Ar galima pirkti kaip įmonei?

Be abejo! Pateikite užsakymą ir prie užsakymo palikite žinutę su įmonės rekvizitais, kad galėtume atsiųsti Jums sąskaitą faktūrą. Rekvizitus taip pat galite atsiųsti el. paštu info@sefosvajone.lt.